Eerste werkweek op mijn nieuwe werkplek - Reisverslag uit Kundapura Railway Station, India van Karin Engbers - WaarBenJij.nu Eerste werkweek op mijn nieuwe werkplek - Reisverslag uit Kundapura Railway Station, India van Karin Engbers - WaarBenJij.nu

Eerste werkweek op mijn nieuwe werkplek

Blijf op de hoogte en volg Karin

12 September 2014 | India, Kundapura Railway Station

Hallo allemaal,

Lange tijd niets van me laten horen. Tsja, geen internet en veel uitval van elektriciteit. Ik zit nu in een heel erg luxe hotel in Kundapura met uitzicht over de baai van een rivier waarvan ik de naam niet weet. En met WiFI, tijd voor internet, email en social media!
Mijn eerste week in Koni is voorbij gevlogen! Ik voel me als een vis in het water daar. Geweldige kinderen, lieve teachers en staff, en zeer vriendelijke ' helperwomen', met wie ik helaas geen woord kan wisselen omdat ze alleen Kannada spreken, de taal die in dit deel van India gebruikt wordt. En niet te vergeten Maartje, die met ontembare energie werkt. Er heerst een erg goede sfeer hier. Ik vind het fijn om hier te zijn, ondanks de naar onze maatstaven primitieve omstandigheden.

Ik heb al veel kunnen doen, meer dan ik had kunnen bedenken. En dat komt ook omdat Maartje open staat voor mijn suggesties en vaak onmiddellijk bezig gaat met de uitvoering ervan. Morgen zal ik meer schrijven over wat ik doe.

Om de dag ga ik met Rosie (ergotherapeute uit Engeland) met de riksja naar Kundapura om daar te eten. Heerlijke Indiase maaltijden voor een paar euro. De andere dagen eten we thuis. Ook lekker, maar veel hetzelfde. Drie keer per dag rijst is best veel wanneer je doorgaans niet vaker dan 2 keer per week rijst eet.

Zo dadelijk ga ik eten in het restaurant hier, ik verheug me er al op! Tot morgen!

Liefs, Karin

  • 12 September 2014 - 15:34

    Marysia:

    Hoi Karin,
    Wat leuk dat je het zo naar je zin hebt! Het klinkt allemaal heel byzonder. En fijn dat je al zoveel hebt kunnen doen - had ik trouwens ook wel verwacht. Jij hebt altijd meteen allerlei heldere inzichten en suggesties, ook over dingen buiten je vakgebied! We horen het graag in meer detail, als je daar tenminste tijd voor hebt. Anders horen we het later allemaal nog wel. Geniet van de tijd daar!
    Liefs van Marys

  • 12 September 2014 - 17:57

    Sjanet Mosterd:

    Ha Karin super om te horen dat veel kunt doen en dat je een vis in het voelde wist ik wel echt iets voor jou wat zullen die kinderen blij zijn geniet van je eten tot gauw veel liefs Sjanet

  • 12 September 2014 - 19:35

    Peter En Erna Van Der Hulst:

    Dag Karin,
    Fijn om iets van je te horen bovenal dat het goed gaat. We kijken uit naar je volgend verhaal en de rest horen we wel als je weer thuis bent.
    hartelijke groet,
    Peter en Erna van der Hulst

  • 13 September 2014 - 19:22

    Harmke Bello:

    Hey Karin daar ben ik alweer. De foto`s zeggen genoeg. Liefs Harmke XXX

  • 14 September 2014 - 11:19

    Matthijs:

    Super!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karin

Actief sinds 04 Aug. 2014
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 6157

Voorgaande reizen:

04 September 2014 - 27 September 2014

India

Landen bezocht: