Foto's - Reisverslag uit Manipala, India van Karin Engbers - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Manipala, India van Karin Engbers - WaarBenJij.nu

Foto's

Blijf op de hoogte en volg Karin

28 September 2014 | India, Manipala

Inmiddels ben ik weer thuis, fijn maar wel even wennen :). Het zal nog wel even duren voordat ik weer helemaal geland ben in Nederland.

Ik heb een selectie gemaakt van de foto's. Als je wilt kan je ze bekijken door op de link te klikken, of als dat niet werkt kun je de link kopiëren (denk ik). Als het niet werkt, laat het even weten. Dan ga ik iets anders bedenken.


https://www.dropbox.com/sh/lffeb0r38scrunk/AAA03aN3HYqg5I_S-X90bG8Wa?dl=0


x Karin

  • 28 September 2014 - 13:58

    Loes:

    Ha Karin,

    Wat is het snel gegaan, en wat heb je veel kunnen doen in die tijd. Dank je voor al de ervaringen die je gedeeld hebt; heel indrukwekkend. De foto's waren veelzeggend! Ik heb ervan genoten. Afscheid nemen en weer thuiskomen zijn heftige zaken. Neem er maar de tijd voor!
    Veel liefs.

  • 28 September 2014 - 19:23

    Malika:

    Leuke en mooie foto's en verhalen! Fijn dat het leuk was in India :)
    X malika

  • 29 September 2014 - 10:54

    Annèt:

    Hallo Karin,

    Mooie foto's en wat zul je de kinderen missen, lijkt mij.
    De omschakeling naar India was groot, maar die naar Nederland, misschien onverwacht, nog veel groter?

    Als je weer 'geland' bent, spreken we gauw iets af.

    Groetjes, Annèt

  • 29 September 2014 - 18:37

    Harmke Bello:

    Hey lieve Karin, Goh je bent alweer thuis. Wait is dit snel gegaan. En super dat je zulke mooie en indrukweekende verslagen hebt gemaakt. Het zal zeker ff duren voordat je weer helemaal " geland" bent hier in Nederland. Toch bij deze WELKOM THUIS. Ik ben zo benieuwd naar al jouw verhalen. tot volgende week. Veel liefs Harmke x

  • 05 Oktober 2014 - 21:47

    Marjolein:

    Lieve Karin,
    Ik ben inmiddels ook weer thuis en lees eindelijk je prachtige verslagen en bekeek je foto's.
    Indrukwekkend.... Ik ben er stil van
    Ik wens je een zachte landing. Tot gauw!
    Dikke kus van je zus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karin

Actief sinds 04 Aug. 2014
Verslag gelezen: 1189
Totaal aantal bezoekers 6161

Voorgaande reizen:

04 September 2014 - 27 September 2014

India

Landen bezocht: